DARMOWA DOSTAWA DARMOWE ZWROTY OFICJALNE MARKI BEZPIECZNE PŁATNOSCI

Reklamacje

Procedura reklamacji

  • Zgłoszenia reklamacyjne prosimy składać na adres mailowy support.pl@officialwatchshop.com. W treści wiadomości należy uwzględnić numer zamówienia/imię i nazwisko, na które było składane, wraz krótkim opisem usterki.
  • Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia reklamacyjnego skontaktujemy się z Państwem, w celu przesłania listu przewozowego do nadania paczki z reklamowanym towarem.
  • Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Officialwatchshop pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
  • Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sprzedającego reklamowanego towaru.
  • Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby sklepu internetowego Officialwatchshop.
  • W sytuacji gdy naprawa lub wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa zaproponujemy Państwu wymianę na inny produkt z oferty naszego sklepu lub zwrot należności.
  • Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
  • Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu.
  • Do przygotowanej paczki prosimy włożyć dowód zakupu oraz książeczkę gwaranyjną.

Ważna informacja: ze względu na sytuację związaną z COVID-19 i coraz większe tempo zachorowań, obsługujące nas centrum serwisowe Grupy Fossil we Francji zostało zamknięte do odwołania.

Pragniemy Państwa zapewnić, że wszystkie wysłane do tej pory zegarki do naprawy marek: Armani Exchange, Diesel, DKNY, Emporio Armani, Fossil, Michael Kors, Puma, Skagen są bezpiecznie przechowywane w centrum zbiorczym, ale do czasu ponownego otwarcia nie będą realizowane.

Prosimy o wyrozumiałość, jesteśmy w stałym kontakcie z serwisem i poinformujemy wszystkich zainteresowanych, kiedy sytuacja stanie się bezpieczna i umożliwi normalne procedowanie działań.